in

Suara MP3

Zaman aku kat asrama dulu, kitorang dibenarkan bawa MP3 sahaja. Oh, lupa nak bagitahu, dulu aku bawa handphone senyap-senyap. Tapi tak pernah kena rampas la. Hehehehe.

Aku akan dengar lagu-lagu kat MP3 aku kalau aku bosan, tak pun masa aku tengah buat Lukisan Kejuruteraan (LK). Memang layan habis dengar lagu jiwang. Nak dijadikan cerita, bila aku pakai earphone time aku dengar lagu waktu siang, tak ada pula gangguan suara menyelit. Tapi, bila aku dengar lagu kat MP3 waktu malam, mesti ada suara-suara sumbang yang menyelit.

Serius, aku pun pelik kot. Ada suara orang bercakap-cakap, suara orang menjerit, bunyi orang batuk, bunyi orang gelak, macam-macam lagi la. Bila aku cabut earphone, tak ada pula bunyi-bunyi tu semua. Sunyi sepi. Pelik bin Ajaib kot. Korang pernah kena tak?

Perkongsian Daripada Unknown.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Bayangan Hitam

Tangisan