in

Siapa Di Luar?

Cerita ini daripada kawan baik saya yang telah mengalami kejadian tersebut. Ceritanya bermula di dalam kereta beliau. Ketika itu dia tidur dengan agak lama, lebih kurang 3-4 jam. Dia ketika itu dalam perjalanan balik ke rumah. Apabila dia dan ahli keluarga telah sampai ke rumah lebih kurang pukul 11p.m. 

Apabila sampai di rumah dia ambil beg dan terus masuk, secepat mungkin masuk ke bilik. Apabila jam berdetik masuk pukul2.30a.m. dia tersedar kerana dahaga. Dia pun mulakan langkah yang agak malas untuk ke dapur, tetapi apabila sampai ke dapur dia berasa seram sejuk walaupun dalam rumah sendiri.

Tapi dia tidak mengendahkannya selepas dia menyelesaikan urusan di dapur dia pun hendak menuju kebilik tiba2 pintu depan di ketuk dia pun segera melihat tetapi tiada sesiapa jadi dia pun tidak mengendahkannya. Tiba2 ketukan tadi menjadi lebih kuat dia pun keluar untuk menjenguk sambil  membawa kayu besbol tiba2 dia ternampak sesuatu berbungkus besar diluar rumah dia pun ketakutan sehingga hari ini.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Siapa Yang Naik Tangga?

Gangguan Kat Rumah Baru