in

Rumah Ditinggalkan

Aku tinggal di Kelantan. Aku dan keluarga ku pula berpindah masuk ke rumah yang sudah ditinggalkan selama 4 tahun, pelik bila aku masuk rasa seram sejuk lepas tengok cerita siccin. Rasa macam ada gangguan dan aku tak fikir banyak-banyak. Bila aku turun bawah untuk mengambil air, pintu asyik tertutup tapi biasa lah pastu ayah aku nampak kepala budak-budak dan aku nampak ayah aku naik atas tiba-tiba di bawah panggil ustaz dan ambil garam letak kat seluruh rumah termasuk bilik air dan ingat dah selesai tapi tak. Masa aku tido aku tersedar dan aku rasa seram sejuk dan orang ada hembus nafas dekat telinga aku tapi yang pelik bila mak aku masuk takde pula, jadi panggil ustaz satu lagi dia bagi air  pastu hilang semua gangguan.

Perkongsian daripada Nur Qalisya.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

First Time Duduk Hostel

Kisah Batu Besar