in

Rumah Atok

Pada masa tu aku di hantarkan ke kampung aku,untuk meluangkan masa cuti persekolahan yang panjang ni.Nak di pendekkan cerita aku rasa semacam je bila aku duduk kat rumah atok aku tu.Setiap kali aku tido pasti akan ada benda tengah perhati aku dan kadang2 masa aku dan keluarga aku pergi berjalan2 dan masa tu tak ada seorangpun yang tinggal kat rumah tu tapi masa kitaorang pergi semua kemas bila balik da bersepah.Kadang2 makanan pun habis tak ada satu pun tinggal kat meja………(Tunggukan part 2)

Perkongsian daripada Aisy.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Gangguan Kat Rumah Baru

Gangguan Di Rumah Sewa Part 1