in

Perempuan Misteri Berambut Panjang

Assalamualaikum.ha kepada pembaca ni harap terhibur lah dgn cerita ni. Okay aku mulakan cerita dgn lafaz bismillahhirrahmanirrohim

Ada sehari tu aku bangun pagi mandi semua gosok gigi tapi terlupa nak kencing.pastu aku minum banyak sangat air 10 gelas tanpa kencingšŸ˜Œ.sampai malam nye..

Malam tu time tu pukul jam 12 tengah malam tepat2.aku rase nak kencing pulak,ok sebelum aku cerita lampu kat asrama aku ni hebat sikit dia kalau bukak suis lampu terbukak satu2.pap pap pap pap pap sampai lampu terakhir di hadapan tandas tu,aku nampak kelibat orang perempuan melintas masuk tandas.

Aku pegi lah tandas tu pastu aku pelik aku berbisik dalam hati”tadi kan ada orang,kenapa tak bukak lampu”? pelik lah kan.
Pastu aku pun bukaklah lampu kencing pastu aku dengar ade orang nyanyi lagu cindai”cindai lah bla bla bla”pastu aku tak ingat aku buat apalepastu aku rase aku baca baca oh aah aku baca apa apa yang aku hafal

Pastu time aku keluar aku nampak perempuan tadi rambut panjang sampai ke bawah muka nye pandang bawah dye terbang2,pastu ape lagi aku larilahhh

Pastu pintu bilik aku tu tetiba lock aku sepak2 terajang terajang sekali dah masok tu lock pastu kena tampar dgn kawan aku sebab sepak2 ,aku tak kisah asalkan takde benda ikut aku.

Perkongsian Daripada Unknown.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Gangguan Tengah Malam

Misteri Rumah Sewa (Part 1)