in

Pengalaman Percutian Yang Pelik

Pada masa itu aku berusia 10 tahun. Aku dan sekeluarga bercuti di sebuah tempat di Borneo Utara. Dan kami pun menempah sebuah hotel paling murah disana. Lalu bermulalah episod seram kami.

Pengalaman 1, aku tinggal sendiri kat dalam hotel tu sebab aku ni anak yang berani. Jadi berani lah dorang kasi tinggal aku kat dalam hotel tu sendiri. Ngam siok dengar muzik tiba-tiba bunyi orang mandi dalam bilik mandi. Aku ingat itu mamakku. Tiba-tiba aku ingat semua keluargaku berjalan jadi sapa dalam tandas tu? Aku berselimut sampai mak aku sampai.

Pengalaman 2, masa tu aku mandi kat tab hotel tiba-tiba jam aku terjatuh dan keluar tangan dari tab mandi aku ambil lah jam tu. Aku pun bercakap “Ehh sapa yang bagi aku jam tu. Aku punya takut sampai aku terus tidur lepas mandi¬†tak pakai baju. Sampai situ ja pengalaman aku. Maaf kalau tak best.

Perkongsian Daripada Ali Roi.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Kisah Aku

Kisah Jalan Karak