in

Misteri Lathi Challenge Part 1

Assalammualaikum,nama aku Aisyah,kisah ini menceritakan tentang aku dan kawan aku semasa bermain Lathi Challenge. Kisah ini berlaku di bilik asrama aku dimana aku dan kawan aku bernama Ain yang sedang bersiap untuk membuat Lathi Challenge. Malam pun sudah menjelang, sudah tiba masanya untuk Aku dan Ain membuat challenge tersebut. Apabila video yang Aku dan ain sudah siap,aku dengan Ain pun melihat kembali video tersebut. Ain merasa kan sesuatu yang tidak kena terhadap video tersebut.

Tiba tiba dia melihat lembaga hitam yang melintas dengan laju di belakang aku di dalam video tersebut. Tiba tiba bulu roma kami meremang apabila Ain menegur video tersebut, jam sudah pun menunjukkan pukul12 tenggah malam, waktu itu aku dan Ain sedang tidur, tiba tiba pintu bilik asrama diketuk dengan sangat kuat. Aku dan Ain terjaga apabila terdengar ketukkan yang sangat kaut di depan pintu asrama kami. Apabila aku membuka pintu bilik, tidak ada orang pun diluar pintu cakap aku dengan Ain.

Tiba tiba Ain menjerit dari katil,Aisyah tutup pintu sekarang cakap ain dengan aku dengan nada yang marah. Apabila aku terdengar Ain bercakap dengan aku, tiba tiba bulu roma aku meremang secara tiba tiba. Aku pun tutup pintu sambil meyabut nama allah di depan pintu. Aku pun pergi di atas katil bersama dengan ain, aku pun bercakap dengan ain, ain kenapa kau suruh aku tutup pintu. Ain pun bercakap, (Sambungan Part 2)

Perkongsian daripada Aisyah.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Kain Putih Melayang Part 1

Misteri Kehilangan Seorang Anak Dara