in

Kisah Bunyi Misteri

Nama saya Sorfina atau nama panggilan saya Ina. Saya ingin menceritakan sebuah kisah seram dan pengalaman saya kepada anda semua. Pada suatu hari, saya seperti biasa akan bangun pukul 5:30 pagi untuk menyidai pakaian di luar rumah. Tetapi semasa saya sedang menyidai pakaian di luar rumah, tiba tiba saya terdengar suatu bunyi dari hutan yang ada di sebelah rumah saya.

Maklumlah rumah saya di sebelah ada hutan.Jadi saya pun tak kisahlah mungkin jiran saya punya rumah ka apa ka. Tapi kali kedua bunyi tu makin kuat seperti bunyi itu ada di depan saya. Saya pun buat tak tahulah tapi dalam hati saya ni berkata kenapa bunyi ni kuat sangat tak kan keluarga saya dan jiran pun tak bangun kot. Ya lah bunyi tu kuat macam perang dunia kedua.

Saya pun kalini berdebar-debar. Tiba-tiba bunyi tu datang lagi tapi dia datang betul-betul di tepi saya.Saya pun apa lagi larilah saya. Tapi nasib lah pakaian saya sudah siap disidai saya rasa itu lah benda paling seram yang pernah saya alami sepanjang hidup saya. Itu sajalah yang dapat saya kongsikan kepada anda semua.

Perkongsian daripada Sorfina.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Semalam Aku Tegur Siapa?

Mati Berturut-turut