in

Ketukan Pintu

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini saya nak cerita pasal ketukan pintu di Sabak Bernam, mesti korang dah tahu ye ketukan pintu. Satu hari aku dan kawan aku gi la kat satu rumah ni, yang betul tu rumah kawan aku. Aku masuk dalam lepas tu kawan aku pergi dapur, yang lain dok cakap. Lepas tu aku tertinggal phone aku. Aku kata la kat¬†kawan aku “Wei aku gi kat kereta jap tau aku tertinggal phone aku.” Lepas tu semua cakap “OK” aku pun turun lah bawah dalam 1 minute macam tu aku pi lah atas balik. Pastu pukul 12:30pm, aku terbangun sebab aku dengar ada orang ketuk pintu, aku panggil kawan aku, dia bangun, bila dah pagi aku gi kat kawan aku. Aku kata kat dia “Wei hang nampak apa semalam?” Kawan aku kata “Hang merepek apa?” Aku cakap lah balik “Bukan hang pi kat pintu ka semalam aku panggil hang kot?” Lepas tu semua diam, semua pandang bawah. Kawan aku lagi satu tu tunjuk kat pintu aku, memang ah aku lari pi kat pintu buka pi kat kereta. Lepas tu Alhamdullilah tak dak apa-apa jadi kat aku. So Bye Guys.

Perkongsian daripada BTS Army.

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Siapa Yang Makan Nasi Tadi?

First Time Duduk Hostel