in

Kelas Tambahan

Assalamualaikum. Hai, saya nak ceritakan pasal kelas tambahan masa tu aku darjah 5 sekarang ni darjah 6 kikiki. Ok sambung macam ni aku masa tu sampai kat kelas aku dengan kawan aku so ada dua orang je lah. Masa tu Cikgu dah masuk dengan belajar lah, masa tu tiba-tiba aku ternampak ada orang lari laju lah macam kilat macam tu lah. Aku fikir aku je nampak rupanya kawan sebelah aku pun nampak aku cakap “Ko nampak tak?” Dia pun cakap “Nampak we…” Tapi peliknya ada orang cakap macam ni buat-buat tak nampak je lah. Aku pun buat-buat tak nampak lepastu beberapa minit rehat lah. Aku pun gi tandas dengan kawan aku dia jaga lampu sebab budak laki ni gatal nak tutup lampu je kat bilik air. Lepas dah habis tu aku keluar lah kat bilik air tu tiba-tiba aku rasa dari tinggkat 4 (eh lupa aku kelas tambahan kat sekolah tau) sambung…. Ada orang renjis air panas apa ko rasa panas lah takan sejuk lepas aku cakap ngan kawan aku dia kata aku pun rasa so nak naik atas tapi pintu kunci
“Macam mana orang tu boleh masuk’??? Aku cakap ngan kawan aku. Member aku pun cakap tak yah layan lah. Balik tu aku tak lah tidur ko bayang kan masa tu pukul 9 malam haihhhh.

Aku nak cakap jangan cari pasal and hati-hati tau. Kalau tak faham dah.

Perkongsian Daripada Qaleesya.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Tinggal Sendirian Di Asrama

Warning Dream