in

Kejadian (Part 1)

Saya adalah pelajar Politeknik tapi di mana ? Di rahsia kan. Pada 3 minggu terakhir sebelum final, kami sekelas di tugaskan untuk membuat satu majlis kebudayaan iaitu mempamerkan semua kebudayaan untuk setiap kaum dan etnik  yang ada di Malaysia. Majlis itu adalah pada hari selasa jadi kami sekelas perlu membuat persediaaan untuk majlis tersebut selewatnya pada hari selasa pagi. Pada hari sabtu dan ahad kami tidak sempat untuk membuat persiapan disebabkan kami mempunyai lawatan ke KL.

Jadi pada hari isnin itu lah kami semua bergegas mencari peralatan untuk menghias meja kami mengikut kaum yang ada di Malaysia. Pada hari isnin itu kami masih ada class jadi tentu lah tak dapat untuk pergi pada siang hari.

Di jadi kan cerita hanya 6 orang belajar sahaja yang akan pergi untuk mencari semua alatan yang di pesan oleh rakan lain. Jadi kebetulan aku adalah salah seorang pelajar yang terpilih untuk ikut bersama. Kami bertolak selepas asar dan sampai di pekan pada masa senja.

Pendek kan cerita kami ber enam di pekan sehingga lepas magrib dalam pukul 8. Selepas itu destinasi kami ada lah rumah cik ina tempat salah seorang rakan kami tempah kuih muih. Di sini lah bermula nya kisah di mana kami ber enam sesat di dalam hutan.

Pada masa itu kami ada di kawasan kampung, tau kan jenis kampung yang rumah nya jarak-jarak. Kami terhenti di simpang empat tengah hutan dan Tak tau arah tuju Sebab masa tu takde line dan waze dah diam. Jalan tu sgt sunyi hanya berteman kan lampu kereta kami sahaja.

Continue….

Perkongsian daripada Suhaila.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Penampakan Hantu Di Bustop Tepi Jalan

Pocong