in

Hantu Yes or No ?

Hai semua!!Hari ni aku nak ceritakan pengalaman aku sendiri.Kami panggil yang hantu tu namanya Yes or No. Kami buat masa camping kat sekolah. Sekolah kami tu keras sikitlah. Pada malam pertama kami camping, kawan-kawan aku dah buat rancangan ni. Mereka kata nak buat yang dahsyat (guna darah).
Kawan aku yang biasa dipanggil Sya tu berani sikit. Jadi dia kata pakai darah dia. Aku rasa dah tak sedap hati bila dia kata macm tu. Maklumlah dia kawan aku.

Aku dan kawan aku yang seorang ni tak nak ikut, jadi kami tunggu dekat luar, belum sempat mereka masuk kawan aku Sya ni berteriak dengan kuat. Kami dah tahu mesti kena rasuk ni. Dalam hati aku, aku cakap (itulah lebih berani). Jahatnya aku. Hahaha. Kami pun panggil ustaz dan lepas ustaz tu baca-baca hantu tu pun mengalah dan keluar.

Jadi aku ni nak ingatkan korang, jangan pernah main benda tu terlalu serius, nanti macam kawan aku pulak. Ok itu saja.

Perkongsian Daripada Siti Nurul.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Siapa Yang Tegur Saya?

Bunyi Apa Tu?