in

Dapur

Salam. Masa tu dah senja aku kat bedroom layan lagu sambil dinner sorang2 kemudian kira2 dah 6pm lebih aku dah siap ngan towel jenguk tingkap bilik. Dan yelah dah tau senja ambil udara dalam 10 mini ader gak mak kat situ jemur kain Dan lepas tu aku terus ke bilik air. Masa tu aku hairan napelah lampu buat hal cam dah malas nak mandi tapi takdelah aku setelkan je. Dan cam biase je terus mandi.

Sejurus itu aku balik ke bedroom aku. Dan rase boring sangat sebab dahlah gitu baju yang nak aku pakai takde kat almari kemudian aku pun teruslah kat jemuran tu. Dan ambil baju tu tetapi tibe2 meremang pula tengok  kat lantai rupanye ader beberape helai rambut lalu aku heran sangat tapi aku terus balik bedroom.

Dan mula aktiviti aku sorang2 tapi kira2 jam 9pm atau awal 9pm tu aku ke dapur nak minum air tak sangka ader kelibat tu datang ke arah aku kdari bilik air kat dapur. Dan aku terperanjat. Dan terus lari ke luar Dan lari kat bedroom balik Dan tenangkan diri seketika seingat aku kelibat tu pun lari balik kat bilik air dapur tadi.

Sejak malam tu aku tak berani sangat pegi dapur sorang2 sebab sunyi sangat. Apapun aku redha. Dan ianya adalah hal2 pabila dah malam menjelma. Dan syukurlah aku masih ingat padaNya. Itu je yang dapat diceritakan simply harap pembaca sudah faham.

Selamat malam!

Perkongsian daripada Mika.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Sapa Tekan Loceng Rumah 2

Gangguan Di Tempat Kerja