in

Bilik Lama

Bilik tu dah lama ditinggalkan oleh keluarga aku.Sebenarnya bilik tu bilik kakak aku tapi sejak dia pergi college benda kerap terjadi. Satu malam,semasa keluarga di bawah tengok tv ramai-ramai.Masa tu aku dekat tingkat atas baru keluar dari bilik aku.Bila aku lalu bilik tu.Aku ternampak orang dengan badan yang sangat hitam memandang ke arah aku dari bilik tu.

Aku pun macam kakak aku yang lagi satu kut.Bila aku turun bawah,kakak aku baru balik kerja.Aku pun macam ehh siapa yang aku nampak tadi.Lepastu aku pun beritahu mak aku.Kalau korang nak tahu mak aku ni dia senang rasa benda   dalam rumah ni.Mak aku pun suruh aku diam je jangan tegur.

Ni pulak kejadian aku yang kedua selepas kakak aku yang college tu balik.Jadi aku tidur di dalam bilik tu dengan kakak aku.Suatu pagi,macam pukul tiga pagi aku tak tidur sebab tengah buat kerja sains.Tiba-tiba aku terdengar bunyi tapak kaki di atas almari.Aku pun macam bunyi angin je kut.Tapi lagi lama lagi dekat.Aku pun dengan tak sedap hati terus naik tidur.

Esok pagi aku pun beritahu mak aku.Mak aku terus kata jangan tegur tapi kena berhati-hati.Terus naik bulu roma aku. Tu jela cerita yang aku nak kongsikan mungkin cerita x menyeramkan tapi atleast aku lepaskan juga.Bye

Perkongsian daripada Adriana.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Taman Botani

Sapa Tekan Loceng Rumah 1