in

Bayangan Hitam

Nak dijadikan cerita, aku ni selalu la tidur lewat sebab duk bergayut dengan boyfriend aku setiap malam lepas balik prep. Selalunya, semua orang dah tidur, baru la aku tidur. Tapi, setiap kali aku nak tidur, aku selalu perasan, ada BAYANGAN HITAM yang menyerupai tubuh manusia berlari ulang-alik dari satu katil ke satu katil. Laju pula tu. Tipu la kalau aku kata aku tak cuak. Aku baca ayat Kursi lepastu aku terus pejam mata. Mujur la tak ada apa-apa yang berlaku.

Lepas aku dah habis sekolah, aku pernah la buka topik ni dengan budak-budak dorm aku yang dulu. Rupa-rupanya bukan aku seorang je yang nampak, junior dorm aku pun nampak ‘benda’ tu. Hampir setiap malam juga la junior aku tu nampak. Sampai sekarang aku masih tak tahu apa benda tu. Nak kata kitorang tak buat bacaan Yasin, setiap hari Khamis malam Jumaat kitorang baca Yasin dalam dorm.

Perkongsian Daripada Unknown.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Asrama SMKSB

Suara MP3