in

Aku Boleh Nampak Part 4 (End)

Sudah 2 jam berlalu dan Mia masih belum sedar. Dia mendapat kecederaan parah di mata dan perut,menyebabkan kehilangan banyak darah. Keadaan Mia masih lagi belum stabil. Perut nya harus dibedah sebab luka yang dalam. Aku mengambil keputusan untuk balik sebab esok aku ada appointment. Untuk mendapatkan rehat yang cukup.

Aku membuka pintu rumah dan terus ke tandas untuk menukar baju yang berlumuran darah. Darah yang hampir kering di dapur aku lap. Aku pun malas nk fikir banyak bila nampak ada benda yg duduk jilat darah tu walaupun darah tu tak terjejas. Masa aku cuci aku ada jumpa pisau yang Mia guna. Aku tak pernah pulak nampak pisau ni.tapi mungkin disebabkan penat sangat aku jadi nyanyuk,jadi aku pun basuh pisau tu letak dalam rak.

Keesokannya selepas appointment aku pergi ke hospital untuk jenguk Mia tapi takde. Aku pun tanyalah doktor tu, doktor tu kata Mia tu keluar dengan seorang lelaki. Dia kata tu doktor peribadi dia dan Mia kena rawat dekat rumah. Sejak tu aku tak pernah dah jumpa Mia rumah dia pun aku tak thu kat mana. Mungkin keluarga dia cari kot.

Perkongsian daripada Indah.

What do you think?

Written by Maya

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Study Lewat Malam Kat Asrama

Saka Ular Yang Tidak BerTuan