in

Ada Orang Tak?

Ini adalah kisah saya yang ingin disampaikan oleh saya. Kisah ini terjadi semasa saya menunggu kawan saya tiba-tiba saya terdengar dari rumah jiran saya, saya pun tengok la siapa. Waktu saya melihat kedalam rumah tiba-tiba saya nampak orang berdiri di dalam rumah kemudian saya berkata ada orang tak kemudian tiada jawapan apabila saya tengok kedalam rumah saya nampak rumah tu macam kosong, saya pun terus macam aik takde orang padahal aku nampak orang tadi kata saya dalam hati. Saya abaikan kemudian kawan saya sampai, dia pun hantar barang yang saya telah kirim kat dia, kemudian dia pun balik. Esoknya saya tanya mak saya, mak rumah sebelah ade orang tak? mak saya cakap tiada orang dekat sebelah. Itulah kisah saya yang tak dapat dilupakan. assalammualaikum dan terima kasih.

Perkongsian Daripada Faiq.

What do you think?

Written by ERRA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

Pocong Face To Face

Kisah Aku